Heel veel vragen die ik krijg, staat het antwoord ergens op de website wel van vermeld.
Om je een e-mail of telefoontje te besparen, staan hier de meestgestelde vragen bij elkaar!

Bestellingen

  • Ik woon/kom vaker in de buurt. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Jazeker! In het bestelproces kun je kiezen voor "afhalen bij winkelier". Hierdoor vervallen automatisch de verzendkosten. Wanneer jouw bestelling ingepakt is en klaar ligt, krijg je een e-mail met het verzoek een afspraak te maken. Soms komt deze e-mail in de spam terecht, check deze dus ook regelmatig.
  • Kan ik mijn webshopbestelling contant aan de deur betalen?
    Nee, de bestelling dient volledig via de webshop afgerond te zijn, met de bijbehorende betaalmogelijkheden.

     
  • Mijn pakket past door de brievenbus, kan er niet gewoon een postzegel op?
    Helaas kan er alleen een track&trace-code gekoppeld worden aan een (brievenbus)pakket. Wij hebben als Mousie besloten dit te allen tijde mét code te versturen. Handig voor jullie, en verzekeringstechnisch prettig voor ons.

     
  • Met welke bezorgservice worden de pakketten bezorgd?
    Wij verzenden altijd via PostNL. De verzendkosten zijn altijd conform, óf lager dan de huidige tarieven van PostNL. 

Geboortekaartjes

  • Ik heb een leuk kaartje gezien, kan ik deze vrijblijvend als proefje ontvangen?
    Wij werken altijd in opdracht. Ieder kaartje is custom made, en er worden dus geen bestaande kaartjes van andere kindjes opgestuurd.

     
  • Wat is de volgorde van werkwijze dan?
    Wanneer je een leuk kaartje hebt gezien, óf een eigen idee hebt, gaan wij dit in overleg met jou uitvoeren. Als het kaartje digitaal én de bijbehorende prijs akkoord is (aantal hoeft natuurlijk nog niet vast te staan), drukken wij een proefje en komt dit jullie kant op. 

     
  • Kan ik de enveloppen eerder ontvangen?
    Absoluut! Je betaalt hiervoor alléén de kosten van een brievenbuspakketje (á €4,25). 

     
  • Ik heb een kaartje op een andere website gezien, kunnen jullie deze voor ons aanpassen?
    Nee, absoluut niet. Net zoals wij het niet leuk vinden als onze producten gecopyed worden, vinden andere ontwerpers dat ook niet. Mocht je nu een mooie kleur hebben gezien o.i.d., kun je dat natuurlijk wel aangeven welke richting je op wil. 

     
  • Ik wil graag een afspraak voor het ontwerpen van een kaartje in de avond of in het weekend, kan dat ook?
    In het weekend vinden er geen afspraken op kantoor plaats. Doordeweeks in de avond kan dit wel (alleen op maandag-, dinsdag- en donderdagochtend, en op dinsdag- en donderdagavond). Dit is echter erg gewild, en zit vaak al 2 maanden vooraf volgepland. Wees er dus op tijd bij!

Overige vragen

  • Waar worden jullie producten gedrukt?
    Het is niet een heel groot geheim, maar voor ieder bedrijf is een andere drukker geschikt. Ook wij zijn bij verschillende drukkers langs gegaan en hebben proeven laten maken, totdat wij tevreden waren. Voor ons is de prijs/kwaliteit-verhouding hierin heel belangrijk geweest. Stel jouw eigen criteria vast, en ga aan de hand hiervan op zoek.

     
  • Ik wil een webshop beginnen, heb je nog tips of kunnen we hierover sparren?
    Super dat je dit wil gaan doen! We zijn alleen geen personal coaches. Dit is geen onwil, maar meer door tijdsgebrek. Ook wij hebben Mousie groot gebracht met vallen en opstaan, en hierdoor hebben we veel geleerd. 
    Ga eens naar een startersdag van de Kamer van Koophandel of maak een afspraak bij een Starterscentrum bij jou in de regio. En daarnaast is Google natuurlijk jouw beste vriend!


© 2016 - 2021 Mousie | bewaarbundels | custom made geboortekaartjes | webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel